دانش آموزان هدف دشمنان در جنگ نرم
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 13:14 ::  نويسنده : مبین اسماعیلی

مهر: معاون رئیس جمهور گفت: تاکید و توجه دشمن در عرصه جنگ نرم بر دانش آموزان و جوانان است که در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری شامگاه دوشنبه در جمع مشاوران جوان استانداری اصفهان افزود:عرصه جنگ نرم بخش های زیادی را دربر می گیرد که تاکید و تمرکز دشمن در مقابله با ایران در زمینه جنگ نرم متکی بر حوزه فکری، تربیتی و فرهنگی است.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: در حوزه مشاوران جوان تجارب خوبی وجود دارد و انگیزه ها و برنامه‌های زیادی برای ادامه فعالیت این حوزه است.

وی گفت: مدل‌های نابی که انقلاب اسلامی ارائه می‌کند در همه حوزه‌ها پاسخگو است و باید در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی بر طبق مکتب ناب محمدی نظام سازی کرد.

حاج علی اکبری در ادامه سخنان خود یادآور شد: مشاوران جوان در هر مقام و منصبی که هستند با فهم درست، روشن بینی، دقت و در جهت افزایش کیفیت و کمیت کارها را انجام و صحنه کلان را مد نظر قرار دهند.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه اکنون بعد از گذشت 31 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در یک زمان ممتازی به سر می‌بریم، یادآور شد: شرایطی که در آن زندگی می‌کنیم جزو فرصتهایی است که افراد بسیاری در طول تاریخ آرزوی زندگی در این عصر و مقطع تاریخی را داشتند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه آنچه از طرف دشمن اتفاق می‌افتد ضد حمله است، تصریح کرد: موفقیت ما در گرو تهاجم است و شکست ما در زمانی است که در موضع انفعال و عقب نشینی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با برنامه ریزی‌های دقیق جریان تسلط همه جانبه جهان را در دستور کار خود قرار داده و مطالعات نشان می‌دهد پشت همه این برنامه‌ها پایگاه‌ها‌ی صهیونیستی قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 1839
بازدید کل : 217872
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1